środa, 20 czerwca 2018

Paulinko pamiętaj Tata czuwa i zawsze o Tobie myśli i pamięta...

Na początek trochę wspomnień, zobacz jak kiedyś byłaś przy mnie szczęśliwa, jednak źli ludzie stanęli na przeszkodzie Twojemu szczęściu i beztroskiemu dzieciństwu, wmawiając Ci, że Tata jest zły i Cię nie kocha i wiele innych strasznych rzeczy:( Tęsknimy za Tobą bardzo i każdy dzień bez Ciebie wydaje się bez sensu...
Ostatni raz byłaś z nami 12 kwietnia 2014r., czyli ponad 4 lata temu...
Pamiętasz?
Jak byłaś malutka także byłem przy Tobie...

u Babci Hani w domu. Zobacz jaka byłaś radosna...





Gwiazda babci :)

Po prawej z ciocią Asią (moja siostra), której nie pozwolono Ci zobaczyć od lat...
Na świętach u Wujka Marcina, który trzyma na ręku Twoją kuzynkę "Wiki", z którą bardzo lubiłaś się bawić.



Nasza mała wróżka...
Pamiętasz jak swoją czarodziejską różdżką "zamieniłaś" mnie w pufę? :)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               


   Nie taki straszny ten Tata co?...
Z Tatą i Babcią w Solcu Kujawskim w Jura Parku

w ZOO w Bydgoszczy i Twoja ulubiona "Bambi"

W ZOO na frytuniach:) omnonnmonm 

Zawsze pod parasolem ochronnym Taty...

Już też pewnie nie pamiętasz jak uczyłem Cię pływać...
Koło ratunkowe cały czas czeka na Ciebie.



Kiedyś byłem Twoim bohaterem....


A tu "bałwankowe pole", uwielbiałaś chodzić na sanki.
Na lodach z Tatą i Babcią, smak truskawkowy mniam:)

W Family Parku z Tatą, widzisz jak się cieszyłaś? Bezcenne chwile...

U babci robimy dekoracje świąteczne i ubieramy choinkę:)

z Babcią i ze mną po kminie na fryteczkach, iskierka radości w Twoich oczkach mówi wszystko...

wkinie, naturalnie ogromniasty popcorn i wielki kubas soku. Pamiętasz na jakiej bajce bylismy?






w dniu 11.06.2018r usłyszałem jak mówiłaś do kogoś, że zmuszałem Cię do chodzenia na plac zabaw? Skąd zatem ta szczęśliwa mina...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://youtu.be/otGI8StTW24   Słoneczko moje najukochańsze, czy widzisz na tym filmie coś złego? Czy widzisz jak to się mnie "paniczni...