sobota, 23 czerwca 2018

Dzień Ojca 6 rok z rzędu bez Ojca...

Kochana córeczko!
W dniu dzisiejszym jest Dzień Ojca, niestety nie mieliśmy okazji się zobaczyć po raz kolejny. To już mija niemal 7 lat jak spędziliśmy razem jakiekolwiek święto. Nie mogłem się z Tobą spotkać także w Dzień Dziecka, Dzień Babci, Boże Narodzenie, Wielkanoc.
Robiłem wszystko, żebyśmy mogli spędzić razem chociaż kilka godzin, jednak nikogo nie obchodziły Twoje prawa do do posiadania Mamy i Taty i innych członków Twojej rodziny. Bardzo tęsknimy i czekamy na Ciebie, myślimy o Tobie codziennie i każdy dzień poświęcam temu, aby uratować Twoje dzieciństwo i zapobiec nieszczęściom jakie Cię spotykają. Z pewnością Dzień Taty spędziłaś z Panem Marcinem, którego nazywasz Tatą, ponieważ jesteś tego uczona i wychowywana w kłamstwie i nienawiści do mnie i babci Hani. Pamiętaj nie przyszedłem dlatego, że nie chciałem lub nie pamiętałem o Tobie, nie obwiniaj nas za to.
Kocham Cię, Tata.

1 komentarz:

https://youtu.be/otGI8StTW24   Słoneczko moje najukochańsze, czy widzisz na tym filmie coś złego? Czy widzisz jak to się mnie "paniczni...