środa, 15 kwietnia 2020

"Ciocia MONIKA"...


Kochana Paulisiu...
Pamiętaj, że Cię kocham...
Chciałem Ci też wyjaśnić kto to jest "Ciocia Monika"
Zobacz, to ONA:
Taką samą osobą dla Ciebie jest ciocia Monika jak i Marcin dla Ciebie. To też był był nowy partner dla mamy, tak jak dla mnie jest Ciocia Monika...
Z tą różnicą, że Marcin wziął ślub z Twoją Mamą, i dlatego Twoja Mama także nazywa się Woźniak, jak Marcin, jak Ola. Każde dziecko otrzymuje nazwisko po swoim tacie. Tak już po prostu jest.
Ciocia Monia trochę jest o Ciebie (zupełnie niepotrzebnie :)) zazdrosna:)
Ciocia Monika jest ze mną od prawie 6 lat. Też bardzo chciała by Cię poznać. Możliwe, że też kiedyś wezmę (i mam nadzieję) z nią Ślub i ona też zmieni nazwisko na takie jakie Ty masz, czyli Bryske. Już rozumiesz?
Możliwe, że ja i Ciocia Monika też będziemy kiedyś mieli dziecko, czy ty synka czy córeczkę (albo dwójkę), i to dziecko będzie miało na nazwisko tak samo jak Ty, czyli Bryske. Już rozumiesz?
Kocham Ciocię Monikę i proszę, żebyś to zaakceptowała. Ok? Dziękuję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://youtu.be/otGI8StTW24   Słoneczko moje najukochańsze, czy widzisz na tym filmie coś złego? Czy widzisz jak to się mnie "paniczni...