poniedziałek, 4 marca 2024

 Piszę kolejny "list"...

Lektury o prawdzie ciąg dalszy, o tym kto tu jest prawdziwą ofiarą, a kto się na taką kreuje w Twoich oczach. Porozmawiaj w końcu z Olą..

A ten cały Kubuś to jest ślepy czy co? Nie wstyd mu, nie potrafi czytać? Pokaż mu to, niech ucieka jak najdalej...

Mama nawet w Święta Bożego Narodzenia nie przemówiła ludzkim głosem...każde święta przyjeżdżałem, byłem i chciałem być obecny w Twoim życiu, nie jesteś własnością mamy i babci!!!

Stałem jak głupi pod drzwiami, zostawiałem nie raz prezenty na wycieraczce, które pewnie mama wyrzucała, całe życie mi uniemożliwiała z Tobą kontakt, nawet w Święta, czas rodzinny. Mama się świetnie bawiła z moich łez...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://youtu.be/otGI8StTW24   Słoneczko moje najukochańsze, czy widzisz na tym filmie coś złego? Czy widzisz jak to się mnie "paniczni...