poniedziałek, 4 marca 2024

 Oto kolejne fałszywe oskarżenia mnie przez "dziadziusia" , który mnie oskarżył o groźby, podobnie jak Twoja babcia Ewa L. (pamiętaj, że "dziadek" to obcy człowiek, to kochanek babci, taki młodszy Kubuś, co go babunia sprowadziła jak jej się znudził mąż, czyli Twój prawdziwy Dziadek - Ireneusz Lewandowski), tak właśnie całe życie masz opowiadane kłamstwa, o tym jaką krzywdę rzekomo robię, Twojego Tatę próbowali zamknąć do więzienia, oskarżają fałszywie o przestępstwa karne, manipulują Tobą, kłamią i jak Ty masz o mnie myśleć?! Przypomnij sobie czasy kiedy byłem Twoim bohaterem! Jest mnóstwo filmów i zdjęć, mama i ta jej sekta nie dadzą rady ukrywać całe życie Cię przed własną rodziną tylko dlatego, że mają skłonności sadystyczne i socjopatyczne, po prostu lubią krzywdzić innych, czerpią z tego radość i satysfakcję. Jaki cel ma odebranie mi Ciebie? Jaki cel ma odebranie Tobie Taty, Babci, Siostry i jej Taty? Aktualny kochanek mamusi Jakub S. to nie ma za grosz honoru, a i mózgu też nie za dużo, nie daj Boże będzie miał Dzieci z mamą, to będziemy we trójkę Ja, Marcin i On tłuc się z mamusią o swoje Dzieci, a ona zrobi wszystko, żeby zniszczyć KAŻDEGO. A najbardziej zniszczyła Ciebie...

Ola się przeciwstawiła, nie pozwoliła sobie wmawiać kłamstw i krzywdzić siebie! Zawalcz Córeczko o siebie, czekamy na Ciebie i kochamy ze wszystkich sił!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://youtu.be/otGI8StTW24   Słoneczko moje najukochańsze, czy widzisz na tym filmie coś złego? Czy widzisz jak to się mnie "paniczni...